Termeni si conditii

Site

Site-ul va este oferit de SC BUSINESS TOUR EXPERT SRL - Agentia Rezex, cu sediul in BD-ul Dimitrie Cantemir, nr.4, bl.3C, sc.1, ap.1, parter, sector 4, Bucuresti, Romania, fax: 021.336.70.04, tel 021 335.64.50.

Acceptarea Termenilor & Conditiilor

Utilizand acest Site sunteti de acord in totalitate cu acesti Termeni & Conditii, fara nici o alta restrictie. Daca nu sunteti de acord cu unul din punctele descrise, nu puteti utiliza acest Site in niciun fel.

Serviciile Rezex

Rezex va pune la dispozitie un sistem automat care va ofera posibilitatea de a cauta si verifica disponibilitati pentru diferite servicii turistice si va permite sa efectuati rezervarea dorita. Rezervarile si vanzarile de bilete de avion se supun Conditiilor Generale de Rezervare si Vanzare a Biletelor de Avion.

Rezex nu asigura nici o garantie cu privire la aranjamentele documentelor de calatorie (pasapoarte, vize, vaccinuri necesare etc.), si nici faptul ca informatia de pe site este actualizata. Drept urmare, este responsabilitatea Utilizatorului de a se asigura ca va calatori in conformitate cu masurile aplicabile acestor documente de calatorie.

Documentele de Calatorie / Viza / Frontiera

  1. Turistul se oblige sa respecte prevederile legale cu privire la regimul pasapoartelor, al vizelor si cele vamale.
  2. Turistul are obligatia sa se asigure ca detine toate documentele de identitate in termen de valabilitate pe o perioada de 6 luni inainte de data expirarii pentru a putea indeplini formalitatile de trecere a frontierei. Nerespectarea obligatiilor legale cu privire la regimul pasapoartelor, al vizelor si cele vamale poate duce la imposibilitatea efectuarii excursiei, situatie in care responsabilitatea revine in intregime turistului, agentia de turism fiind in drept sa retina toate sumele incasate de la turist pana in acel moment.
  3. Daca turistul se afla pe teritoriul unui stat si refuza intoarcerea in Romania, cheltuielile de repatriere, cazare, transport sau alte cheltuieli vor fi suportate de turist.
  4. Turistul este obligat sa prezinte receptiei unitatii de cazare actele de identitate precum si documentul de calatorie eliberat de agentie (VOUCHER) in vederea acordarii serviciilor.Turistul trebuie sa pastreze integritatea bunurilor din unitatile de cazare, mijloace de transport, unitati de alimentatie publica, in caz contrar urmand sa suporte pagubele produse.
  5. Va rugam sa va interesati in ceea ce priveste conditiile pentru trecerea frontierei a minorilor si a persoanelor nerezidente.

Programele

  1. Respectarea acestora este obligatorie pentru toti turistii.Turistii trebuie sa respecte orele de cazare, orele de plecare, orele de stationare, orele atribuite programului turistic, orele de servire a meselor, etc.
  2. Nerespectarea programului de catre turisti este responsabilitatea exclusiva a acestora si agentia nu suporta cheltuielile suplimentare aferente folosirii mijloacelor de transport locale pentru regasirea grupului, mesele pierdute, intrarile la muzee cat si orice alte cheltuieli aferente care decurg de aici (valabil si pentru excursiile optionale).
  3. Cazarile si mesele din program pierdute ca urmare a efectuarii unor excursii optionale nu obliga agentia la rambursarea de servicii efective sau a contravalorii acestora in bani.
  4. Intreruperea excursiei cu responsabilitatea turistului, din orice motiv, nu obliga agentia la plata de daune sau rambursarea sumelor achitate de acesta. De asemenea, agentia nu este raspunzatoare de pierderea bagajelor, documentelor sau a obiectelor de valoare ale clientilor, pe parscursul excursiei si nici de actiunile turistilor, din care ar rezulta eventuale conflicte cu legea tarilor pe care se desfasora programul excursiei respective.
  5. Agentia nu raspunde pentru intarzierile inregistrate in timpul derularii programului turistic din motive ce nu-i sunt imputabile: intarzierea curselor aeriene, conditii meteorologice nefavorabile, escale, formalitati vamale etc.in astfel de cazuri agentia nu raspunde pentru eventualele daune, rezultate ca urmare a piederi legaturilor, intalnirile comerciale. In cazul intarzierilor turistul nu poate renunta la obligatiile asumate prin contract.

Cheltuielile

  1. Tarifele pachetelor de servicii acopera cheltuielile prezentate in programul fiecarei excursii.
  2. Cheltuielile extracost in hoteluri ( minibar, telefon, etc ) nu sunt incluse in tariful excursiei si se achita separat de catre turisti la receptia hotelului.
  3. In cazul in care rezervarea si plata s-a efectuat la tariful publicat in catalog/site, ulterior nu se poate modifica la tarif de oferta speciala.

Conditii De Retragere A Turistului: Renuntari, Penalizari, Despagubiri

  1. In cazul in care turistul renunta la pachetul de servicii, el datoreaza agentiei penalizari dupa cum urmeaza:
    1. 30% din contravaloarea serviciilor comandate si achitate daca renuntarea se face cu mai mult de 30 de zile calendaristice inainte de data plecariiI;
    2. 60% din contravaloarea serviciilor comandate si achitate daca renuntarea se face in intervalul 16-30 zile calendaristice inainte de data plecarii;
    3. 100% din contravaloarea serviciilor comandate si achitate daca renuntarea se face intr-un interval mai mic de 16 zile inainte de plecare sau pentru neprezentarea la program.
  2. In cazul in care o ambasada refuza sa acorde viza de intrare pentru efectuarea pachetului de servicii, turistului i se vor retine cu titlul de "penalitati" toate taxele achitate de REZEX prestatorilor directi +10% din valoarea pretului total, pentru cheltuieli de operare.
  3. Penalitatile se platesc si in cazul in care turistul nu ajunge la timp la aeroport sau la locul de plecare, daca nu poate pleca in calatorie pentru ca nu are actele in regula sau daca este intors de la granita de catre politia de frontiera. Responsabilitatea pentru actele personale cade in sarcina exclusiva a turistului, agentia de turism neavand nici o responsabilitate in acest sens.

Reclamatii

Turistul este obligat ca, in situatia in care pe parcursul derularii serviciilor turistice apar probleme, sa ia legatura de urgenta cu ghidul sau, in lipsa acestuia, cu agentia de turism, semnaland deficientele aparute. Agentia sau reprezentantul acesteia vor incerca remedierea deficientelor aparute pe loc. In situatia in care acest lucru nu este posibil, turistul are obligatia de a intocmi reclamatia in scris, si de a cere confirmarea deficientelor semnalate prin semnatura si stampila din partea prestatorului, direct pe respectiva reclamatie.Reclamatia contra-semnata si stampilata astfel se va depune la sediul agentiei de turism in termen de maxim 5 zile de la incheierea calatoriei. Agentia de turism se obliga sa raspunda in scris turistului, in termen de maxim 30 de zile de la depunerea reclamatiei scrise, stabilind despagubirile care se impun in conditiile prezentului Contract si ale Legilor in vigoare. Pentru turism intern reclamatiile privind serviciile prestate trebuie formulate in scris, la sediul prestatorului, inainte de terminarea sejurului. Reclamatiile nedepuse in termenul stabilit si care nu indeplinesc conditiile de mai sus nu se iau in consideratie si nu indreptatesc turistul la nici un fel de despagubiri.

Alte conditii

  1. Avand in vedere diversitatea prestatorilor directi care concura la realizarea efectiva a pachetelor de servicii turistice, agentia de turism nu este raspunzatoare de modul in care sunt clasificate, pe stele sau categorii, unitatile de cazare, de alimentatie sau mijloacele de transport aferente pachetelor de servicii turistice respective. Clasificarea pe stele sau categorii este responsabilitatea exclusiva a autoritatilor din tarile respective, agentia de turism fiind responsabila numai in limitele confirmarii scrise, sosita de la partener sau ale prevederilor contractuale reciproce.
  2. Agentia de turism poate lucra in regim de touroperator pentru programe turistice proprii sau ca intermediar – revanzator pentru programele turistice ale altor agentii, cu respectarea ordinului M.T.C.T nr 516 / 2005.
  3. Agentia de turism nu isi asuma responsabilitatea pentru modificarea companiei aeriene cu care se va efectua zborul.Datorita faptului ca unele zboruri pot fi de tip charter, acestea nu se supun regulilor impuse curselor de linie.Prezentarea la aeroport se face cu 2 ore inainte de decolarea cursei.Limita bagajului la cala este de maxim 20 Kg/persoana, iar a bagajului de mana de maxim 3 kg.Va rugam cu o zi inainte de plecare sa mai verificati daca s-au pastrat orele de zbor anuntate initial.
  4. Neprezentarea la hotel pana la ora 18.00 in ziua inceperii sejurului duce la anularea rezervarii. Prezentarile dupa ora 18.00 trebuie anuntate la receptia hotelului.
  5. Turistii care nu predau camera pana la ora 12.00 in ultima zi a sejurului trebuie sa achite 50 % din valoarea tarifului de receptie, urmand ca pana la ora 18.00 sa paraseasca hotelul.
  6. Asigurarea medicala si storno nu sunt obligatorii, dar sunt recomandate.

Forta majora

  1. In derularea programelor pot aparea la prestatorii de servicii cu care colaboram situatii neprevazute Aparitia unor astfel de situatii pot duce la inlocuirea mijlocului de transport, a unitatii de cazare, la modificarea traseului, sau chiar la anularea excursiei. In asemenea situatii vom depune toate eforturile pentru a gasi solutiile cele mai convenabile. In consecinta, agentia nu poate fi raspunzatoare pentru situatiile expuse mai sus si nu i se poate cere rambursarea sumelor achitate sau plata de daune - interese si penalizari
  2. Agentia nu isi asuma raspunderea in cazul in care obiectivele turistice din program sunt gasite inchise din diverse motive.

Important

  1. Turistul a luat la cunostinta de faptul ca SC BUSINESS TOUR EXPERT SRL - Agentia Rezex este operator de date cu caracter personal inregistrat sub numarul 29276 la A.N.S.P.D.C.P. si ca acesta poate prelucra in scopurile declarate datele cu caracter personal.
  2. Agentia este asigurata pentru rambursarea cheltuielilor de repatriere si/sau a sumelor achitate de turist in cazul insolvabilitatii sau falimentului agentiei la OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP din Bucuresti, Str.Grigore Mora, nr. 23, tel 021.405.74.20, fax: 021.311.44.90, cu polita de asigurare 43061, valabila pana la data de 09.10.2015.
  3. Turistul a luat la cunostinta despre oferta agentiei SC BUSINESS TOUR EXPERT SRL - Agentia Rezex, accepta in mod irevocabil conditiile generale de participare la excursie si prevederile contractului cu turistul din oferta SC BUSINESS TOUR EXPERT SRL - Agentia Rezex in numele sau si a tuturor persoanelor pe care le reprezinta.

Rezex

S.C. Business Tour Expert S.R.L.

  • Blvd. Dimitrie Cantemir nr.4, Bucuresti
  • Program: Luni-Vineri: 09.00 - 17.00
  • Telefon: 021 336 70 04
  • E-mail: extern@rezex.ro
  • CUI: RO15688600
  • Reg.Comertului: J40/11531/2003
  • Banca Pireus Bank, Sucursala Piata Unirii
  • IBAN LEI: RO81 PIRB 4202 7323 6300 1000
  • IBAN EUR: RO47 PIRB 4202 7323 6300 2000